محل تبلیغات شما

سفرنامه بانکوک تایلند

سفرنامه بانکوک پوکت

۱۹ دی ماه ۸۸ اینجانب و همسرم تحت عنوان او‌لینهجرت فرنگی و با دقت به آب و هوا در‌این فصل راهی تور تایلند ارزان ( بانکوک و پوکت ) شدیم .سفرنامه های متعددی از تایلند در وب موجوده که خیلی برای ما اثرگذار بود . ولیکارایی دارم درین سفرنامه نکاتی رو که از لحاظ ما شایان توجه بود بنویسم , تا نیزثبت یاد ای برای خودمون باشه و نیز پند نیز برای خواننده‌گان . در پایان سفرنامه نیزداده ها کلی و یه محرمانه ارزش ها را به مراد داشتن کلی از هزینه های مسافرت میزارم. پرواز با هواپیمایی ماهان ساعت ۱۰ : ۳۰ به وقت تهران بود و کلاً پرواز خیر بود .ولی چنانچه مسافت کم در بین صندلی ها رو با دقت به ۶٫۵ ساعت پرواز در لحاظ نگیریم. اینجانب تمام بازه زمانی سرگرم طرح ریزی برای بازدیدها , لیست سوغاتی ها و نوشتنسوالاتم بودم که قرار بود از لیدر تور بپرسم . با در لحاظ به دست آوردن اختلافساعت , ۸٫۵ صبح به وقت تایلند وارد بانکوک شدیم . حدودا دو ساعت آنگاه هتل بودیم .ما هتل ۳ ستاره تاپ رو در هر دوشهر تعیین کردیم . زیرا اینطور به لحاظ میآمد که بیشتروقت رو خارج از هتل خوا هیم بود و اما اینطور نیز شد . از لیدر سوالاتمون رو پرسیدیم( بیشتر در خصوص خرید ماهی های آکواریومی و گل و گیاه بود و ولی غالب به خرید نیزنشدیم ) . طبق طرح ریزی , تصمیم داشتیم روز ها رو صرف مکانهای جالب کنیم و عصروشبها را برای خرید و بازارهای شبانه بگذاریم . به غیر از روزی که به دلیل تاخیرپرواز از بانکوک به پوکت زمان متعددی رو از دست دادیم , سایر ایام رو صرف گشتن وشناخت با این مرزوبوم کردیم . طوری که در پرواز رجوع به جمهوری اسلامی ایران و نیزصحبتی با هموطنان متوجه شدیم که کمتر کسی تونسته تو این بازه به میزان ما

کیش گردی و گشت و گذار در این جزیره جنوبی

میاکو رستوران دبی

سنسیتیو پریمیوم آنتالیا

رو ,نیز ,سفرنامه ,بانکوک ,تایلند ,ها ,بود و ,سفرنامه بانکوک ,به وقت ,و نیز ,بود ولی ,سفرنامه بانکوک تایلند

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

nensquconswe lisisdowas jusziabreadmenm یادداشت های شخصی آقای سرمست ماه محرم detudivil ایلیا چت خوش اومدین رامین قربانی برام Harry's memory NHL Wholesale Montreal Canadiens Jerseys Cheap to Buy.